Arjan Mulder
Arjan Mulder
 

In 2015 startte Arjan zijn marketingbureau Iam Marketing. Iam Marketing staat voor ‘ik ben Arjan Mulder’ en ‘ik ben Marketing’. Vanuit de visie ‘respect the past, control the present, own the future’ helpt Iam Marketing, de marketingvraagstukken waar een organisatie tegenaan loopt, tot een succes te brengen. TempTech is één van zijn gewaardeerde klanten van het eerste uur.

Arjan studeerde Marketing en Internationale Handel aan de Saxion Hogeschool in Enschede en Bedrijfskunde aan de TSM Business School. Zijn stageperiode heeft hij volbracht in Zwitserland. Arjan werkte tussen 1998 en 2015 voor en met diverse regionale en nationale organisaties (zoals: Dura Vermeer, NykampNyboer, Oad Groep, Intersport, KNVB, Nike, Adidas, Puma, KPN, Blokker, ABNAMRO, DHL, Essent etc.). Gedurende z’n periode bij Oad werd Arjan in 2010 verkozen als ‘Talent in de Reisbranche’.

Arjan is zeer resultaat gedreven waarbij hij het teambelang nooit uit het oog zal verliezen. Eerlijkheid, integriteit en humor zijn daar inherent aan. Het afgelopen decennium heeft hij op het hoogste niveau geacteerd en daarbij zitting gehad in diverse management teams. Op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau weet hij zijn mannetje te staan. Tevens heeft hij de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan in zowel B2B-marketing, B2C-marketing als wel in de retailmarketing.